FUB...




Idag var det dags för FUB igen, denna gången var sambon med...rätt intressant var det även om jag redan vet det mesta...

På måndag är det dags för ultraljud, och sambon är ledig hela dagen...Längtar tills måndag! Lördag kommer min far med familj hit och firar min födelsedag, och på söndag svärfar med fru och sambons farföräldrar...ska bli kul...

Annars har inget särskilt hänt...Har funderat idag, över hur man kan vara avundsjuk för att någon ska få barn, särskilt om man försökt så länge som vi...Aja, klart man blir det när vi ska få en liten :-)

Kom och funderade på det efter en sak som hände igår...Lika bra att skriva det i KLARSPRÅK så ingen missuppfattar vad jag menar...


Nu ska jag smörja magen, testa bärsjalen och sedan hoppa i säng!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0