...



Jag äter en grov macka och bebis sparkar runt som en galning i magen...Allt är som vanligt alltså...Bara bananen som fattas, och den ska jag hämta nu...Banan+ett glas kall lättmjölk är gottigottgott!

Äter så mycket bananer så snart sprutar det bananer ur öronen på mig...Eftersom jag har svårt att äta emellanåt så äter jag bananer istället, vilket var ett råd från bm.


Börjar bli lite trött så snart blir det bingen...

På lördag ska vi passa fisen, världens smartaste två-åring...Alltid kul att höra vad hon har att säga :-) Man tror att hon är mycket äldre för hon pratar så rent så det är inte sant...Helt utan blöja är hon också och har varit länge...


Det bästa av allt är att hon älskar faster Angela och farbror Tobbe! Hon skiner upp som en sol numera när vi ses...Vad kan jag säga, vi älskar henne också! Ska bli så kul att träffa henne...<3



Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0