Min lilla plutta...

Sex veckor blev hon igår...Vad tiden går. Hon är så duktig och söt! Världens bästa bebis!


Idag var vi hos farfar och Kristina och hälsade på...Presenter som vanligt :-) En jätte fräsig jeanskjol och en t-shirt...Hon kommer bli så tuff i det.

Hon har fått så mycket och jag ska lägga upp bilder på det senare...Hon fick också en liten barnvagnsskylt med sitt namn på av farfar och Kristina...Ska vi sätta på nya vagnen...

Även fått en ursöt tröja från benetton...

Av mormor fick hon en massa fina kläder och en söt overall med tassar och öron...


När farmor var här i söndags så fick hon en korg som varit gammelfarmor Almas, den har hon och sover i när hon inte ligger i sängen eller vagnen.

Har aldrig varit med om att få så mycket saker, det är jättekul fast det är till henne :-)


Hon sover hela nätterna som vanligt, och långt in på förmiddagen efter hon ätit sitt morgonmål...Bättre kan det väl inte bli? Och söt och go är hon som bara den...Som Tobbes morfar hade sagt till farmor Lena: Alla bebisar är söta men hon är VACKER...Blir så stolt i mitt mammahjärta när jag hör sånt...

Jag har fått världens mest underbara unge och jag känner mig så fulländad och lugn i själen nu...Tänk att vi fick just henne...Kan inte fatta det.


Det är helt klart värt allt jobb...


Madicken, eller en docka?


Bra inställning till livet


Världens sötaste polis...Helt klart!


Släktband från tyskland kanske? Hmm...


Ser ni likheten? Hon är redan konstintresserad :-)


Helt utslagen i benetton tröjan från farfar och lille-farmor


I nystickat set från mormor


Lite härligt mys i mammas famn






Min sötnos...<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Fru Kohl

Hon är jättesöt. Verkligen

2010-06-20 @ 20:15:50
URL: http://frukohl.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tänk att alla mammor och pappor får den vackraste bebisen i världen ... ;-)

2010-06-22 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0