FF!



Hemma igen efter en vecka hos farmor och Peter i deras nybyggda stuga! Eller ja, vi kom hem i tisdags men vem vill blogga i detta fina vädret?

Veckan var trevlig och väldigt mysig. Vi satt på terassen, grillade och fikade mest hela tiden...Vissa dagar kunde man inte göra mer för det var så varmt...Men de dagarna det gick promenerade jag och farmor med barnvagnen...


Tobbe och Peter målade räcket på terassen. En av dagarna var jag, Tobbe och farmor inne i vetlanda och gick i affärer och mös...

Snuttan fick sig lite nya kläder av farmor också :-)

Numera är också både farmor och Moa FF....Farmors favorit och favorit farmorn...:-)


Har såklart tagit massvis med bilder men jag pallar inte lägga över dom på datorn just nu...


Nu måste jag gå, bebisen kallar...


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0