Myspys...




Myspys igår hos farmor&farfar G....Många goda kakor, bebisprat och tittande på mönster av små, små stickade kläder...Trevligt :-)


Idag var vi en sväng på ekohallen i malmö och gick då in om den nya babyaffären/leksaksaffären som ligger där...

I så gott som hela mitt liv har jag längtat efter då det skulle bli min tur att kunna gå och titta på baby grejer med en bebis i magen...Ett tag trodde jag aldrig det skulle hända, och nu kan jag inte få nog av det...Kan titta hur mycket som helst...Min stora dröm har ju gått i uppfyllelse och det känns som om nu är det läge att passa på...

Jag är nog också lite av en barnvagnsmissbrukare, men jag kan inte hjälpa det, det har ju alltid varit min stora passion....Detta är det bästa som hänt mig i hela mitt liv, då är det lätt att man drar iväg...Utan att mena illa...

Inte för att vara så, men vagnar är faktisk min grej, jag är vagn expert ;-)

Nu ser jag inget för en sju-kilos kisse satte sig framför skärmen i protest...


Så, godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0