Warning hi lewel drama!

Ja, lite ironisk rubrik kände jag för...:-)

Men så här är det:

Tydligen så är min blogg ett "publikt forum". Så, möjligt att det är det, men då är det också mitt forum och då bestämmer jag reglerna, så här kommer dom.


¤ På detta forumet tillåts inga disskussioner. Mogna disskussioner förs mellan vuxna människor som möts i 
verkliga livet.

¤ Alla "kommentarer" (Synpunkter) som gäller bloggen/inlägg skall ske i just bloggen, och inte via sms/telefon.

¤ Jag väljer själv vilka kommentarer som jag läser och publiceras, dvs vissa kommentarer från vissa ip nummer kommer inte läsas överhuvudtaget.


Tyvärr nödvändigt med regler nuförtiden. Följs inte reglerna så har jag möjlighet att banna läsare via deras ip nummer.

Tråkigt men sant, för en del av er.


Sovgott


(Ps anser man att man tagit åt sig fruktansvärt mycket av något jag skrivit så är man välkommen hem hit och prata igenom det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0