Kallt som tusan

Kallt som tusan är det ute! Över 17 minus i natt! För att vara i skåne är det kallt.

Vi har redan varit ute och gått. Till vårdcentralen bar det hän.
Jag har ont i halsen och svårt att svälja, men det var inte halsfluss i alla fall, skönt. Antagligen ett virus.
Moa mår utmärkt i alla fall :-) Ska snart göra en flaska så vi kan lägga oss och sova middag.

I natt fick jag ett sms av Linda, att deras lilla dotter tittade ut igår kväll tio i elva....GRATTIS kan man bara säga! :-) Ska bli så kul att hälsa på sen när de kommit hem och allt lugnat ner sig.

Imorgon ska de sista klapparna inhandlas, om tågen går som de ska vill säga, annars kommer vi ju inte in till malmö. Men men, dom går säkert, men vi får nog räkna med lite förseningar.

Det ska också bakas saffranskaka, rullas köttbullar och fixa en nyttig, god jul sallad innan fredag. Så vi har att göra. Men kakan görs idag, och förhoppningsvis köttbullarna också. Salladen kan jag göra på fredag morgon.


Nej, sängen kallar! Man får ta tillvara på lyxen att ha en bebis som sover på dagarna. Det är faktiskt skönt. Och jag är faktiskt trött.


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå, inget kul o ha ont i halsen, själv har jag precis hämtat mej från min årliga 3 veckors förkylning. Hoppas ni får en riktigt GOD JUL. Kram på er o MOA ungen / farmor

2010-12-23 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0