Vattengympa och en massa sol...



En riktigt solig dag har det varit idag...Mycket skönt...Var på vattengympa och det gick bra...


Tror att lillan fixerat sig nu, eftersom jag är mycket mer kissnödig än vanligt...Hon har i alla fall sjunkit. Positivt, både eftersom det bevisar att det börjar närma sig nu, och för att jag kan äta mer än innan.

Har ju knappt fått ner någonting alls innan...

Inne i vecka 38 nu...Men det kan jag inte fatta alls...Känns märkligt.

BM på onsdag och det ser jag fram emot, vill ju veta om hon har fixerat sig...

Nu ska jag tvätta håret och sedan hoppa i säng.


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja v 38 för oss nu =) Snart dags! Börjar tro att vår lille oxå fixerat sig, har sååå ont i de nedre regionerna ;-) Det skär liksom. De brukar ju säga att de inte fixerar sig om man e omföderska men Nova var fixerad minst 4 dagar inna hon föddes enl journalen så kanske har denna oxå gjort det. Ska till min bm på torsdag så då får vi se. Har du bra hb? Mitt var sist på 119, tycker jag kunde ha lite högre men jobbar på det. Kram

2010-04-13 @ 07:04:10
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: unique

7 kg? ingen liten katt



hade oxå såna utbrott. tycker inte du ska köpa amningsbh redan nu. Du fattar inte hur stora dina tuttar kommer bli hahaha

2010-04-13 @ 09:45:08
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Kajalpennan

Fixerad kan skitapan vara länge utan att det kommer någon bebis (nej, jag är inte bitter)

Lilleman har varit fixerad i 5 veckor eller nått sånt och en i min föräldragrupp fixerades i v 30. Hon har nu gått över 13 dagar.



Positivt dock att det blir lite mer plats över för mat (i ditt fall) och luft (i mitt fall)

Hoppas du slipper gå över, det är tråkigt!

2010-04-13 @ 10:05:55
URL: http://kajalpennan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0