Glukosbelastning



Var på mödravårdscentralen idag och gjorde en glukosbelastning...Det gick jättebra :-) Både glukosvärdet och blodvärdet var super...Om typ 3 veckor är det inskrivning på mvc. Vi ska nog gå båda två...Fick också tid till ultraljud ungefär då i ystad...Så det ser vi fram emot, alltid kul att se knodden :-)

Mår sådär halvdassigt men jag gör allt för vår knodd <3  Gör allt och mår hur som helst...


Den är så efterlängtad denna lilla bebben...Av typ alla!



Just nu sitter jag och stångas med en kortisonkatt med njurstenar som luktar illa i munnen :-) Förlåt Stickan, men det är ju sant...Hon är min lilla randigsocka ;-) Fast hon ligger med gumphålet på muspekaren haha!




Måste skriva också....Knodden är lik sin farmor...:-) Eller hur?


Fast den kommer likna en katt lite grann det är jag säker på, kommer säkert ha morrhår :-)


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart den är lik mej vem annars???? kram blivande farmor

2009-10-01 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0