Trött...




Just nu sitter jag bara här och funderar över om jag ska hoppa in i duschen...


Nu har ju läkaren sagt att jag ska ta det lugnt så det gör jag, och jag är rätt glad just nu att högskolan fick vänta lite...Nu har jag verkligen tid att ta vara på alla stunder genom hela graviditeten, skönt att känna att allt inte bara "rusar förbi". Utbildningen kan ju lika gärna vänta tills knodden är ett år.


Även om man såklart längtar och vill att den ska komma nu så är det skönt att man har tid att förbereda sig...Jag menar, det går snabbt ändå.


Annars så sitter jag och drömmer mig bort bland vackra dopklänningar...Dopklänning vill vi ju ha...Det hör till tycker jag och det finns sååå många vackra därute...

Ibland när jag ska sova så ligger jag och tänker på knodden, och då känns det som om den är så långt borta, men då brukar jag lägga en hand på magen och tänka att nej, den är där inne, bara drygt en decimeter bort...


Tobbe kommer dessutom bli en jättebra pappa och vårt lilla <3 är mest efterlängtad på hela jorden...Kan inte hjälpa det men jag är faktiskt så glad...


Så mycket roligt vi har framför oss...





*Längtar*







Kommentarer
Postat av: Anonym

Så roliggt att släkten får en liten i närheten ju! Grattis till bebisen!!

2009-10-07 @ 14:50:46
Postat av: Anonym

Ja graviditeten skall man ta vara på. Kunde vatt gravid hela tiden gärna =)

2009-10-07 @ 14:52:50
Postat av: Anonym

visst går det fort så njut du av detta nu. kram/blivande farmor

2009-10-07 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0