Förlossningen...



Trots att det är långt tid till det är dags så tänker jag ändå på den. Jag vill gärna föda vaginalt men det är inte livsviktigt för mig. Barnet är viktigast. Jag litar dock på min kropps förmåga att föda vaginalt och det kommer bli spännande...

Att amma är nog i sådana fall lite viktigare för mig...Eller väldigt viktigt, och något jag ser fram emot...Måste vara en fantastisk känsla...


Lite reflektioner såhär på kvällskvisten...


Imorgon dags för VUL igen...Hade glömt avboka tiden och jag ska ändå till ystad så då passar jag på...Alltid kul att se den lilla...


Sen så ska jag kopiera bilder på knodden att ta med upp till smålands skogar, dit vi förhoppningsvis kommer åka snart...



Sovgott!




Kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

reda tankar på förlossning???

ja, snart ska ni hit o det ser vi fram mot ler

kram /mamma

2009-10-09 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0