En knodd bok :-)



Nu ska jag sätta mig och knåpa ihop en boken om knodden, tänkte ta med den nästa helg när vi hälsar på farmor Lena och Peter...Längtar! Blir ett trevligt litet avbrott i vardagen.

På söndagen träffar vi systrarna och Tino, och Bosse o Donna förstås...(Lilla råttan:-) Måste reta Kim lite :-)

Till helgen blir det en tripp till malmö och hälsa på mor, och köpa flyttlådor (jippie!) Jag har en sådan energi så jag vill bara packa och städa hela tiden! Tänk att vi ska flytta! Och lägenheten är så fin.

Nu kan till och med hundarna&Kim stanna över en helg för nu får vi ju flera rum...Man kan ju inte blanda camping-hundar med min svarta kampkatt...Helt ärligt, det måste finnas lite ondska i den katten...Hehehe! Nej hon är så söt...När man lär känna henne...Men är man bara inte rädd så kan man gå rakt fram till henne utan problem, det gjorde Tobbes syster....Tobbes andra syster (FY DIG Emma :-) brukar reta henne genom att pilla henne på svansen...Hahaha! Fast dom är kompisar nu...Snart i alla fall :-)


Nej  nu ska jag sluta svamla, för det är just det jag gör...


Gonatt!






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilket bf har ni? vi fick 3 maj nu. Vi borde ligga nära varann ändå =) Mår du bra nu? Jag mår som vanligt men har inget tålamod...tyvärr ;-) Kram

2009-10-29 @ 20:42:40
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: angela

Kul att du tittade in :-) Vi har BF 2 maj haha! Så nära som det går utan att vara samma dag :-) Kram

2009-10-30 @ 00:43:56
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0