Shopping-dag!



Jahapp, då har man beställt shampo och balsam från burts bees! Det var så länge sedan nu! Längtar efter det, hoppas dom är lika snabba med att leverera varorna som dom brukar...Behöver verkligen dom...Mitt hår är rätt bedrövligt utan deras produkter, och eftersom jag inte lägger några som helst pengar på smink mm nu för tiden så tycker jag att jag kan få det...

Nu ska jag ner i "byn" och "shoppa" lite såjord...Haha, det är ungefär så min shopping ser ut nu för tiden :-)

Ska nämligen försöka driva upp lite krukväxter; kaktusmix (blommande), klockmalva och eucalyptus...Spännande! Jag älskar växter, det är som terapi nästan att få pilla med växter...


Så, nu ska jag bege mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0