Längtar...



Bara två veckor kvar tills det är dags för stora ultraljudet!

Ska bli så kul! Då får vi förhoppningvis veta om det blir en påg eller en tös...Jag vill ha både och hahaha!



Vi längtar efter dig, allra finaste lilla unge....<3


Kommer vara absolut finare än alla andra barn förstås :-) Det är jag säker på och jag har inte ens sett honom/henne än...:-) Men dte är väl så det ska kännas...

En sak i taget, men jag hoppas dessutom att knodden får ett syskon en dag...Och det är ju inte alls omöjligt...

Tänk att få uppleva detta fler gånger...


Näpp, nu ska jag hoppa i säng och prata med knodden...

Godnatt...



Kommentarer
Postat av: Anonym

DÖP HONOM TILL THORD!!!!!! det kommer ju bli en pojke, det är jag säker på. Har inte haft fel än så länge. Säger det igen... DÖP HONOM TILL THORD!!!!!

2009-11-17 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0