Tack -------- för ditt mail





Fick ett mail med en text plus kommentarer(tack) .Kan ju bara skriva som så att jag visste om att jag skulle få höra att jag är bitter för att jag är barnlös. Men faktum är att barnlös har jag varit länge och både varit bitter, arg och ledsen, men det är jag inte så fasligt nu. Att reagera på att det finns de som inte tar hand om sina barn ordentligt är väl bara naturligt.

Så alla ni som skrivit kommentarer om min barnlös: Lågt att välja det att hacka på, särskilt eftersom jag inte alls är bitter över det längre. Vi har gjort tre ivf som alla misslyckats, och visst har jag varit ledsen, men jag får ändå lov att ha en åsikt.

Jag har mailat länkar till blogg.se med alla inlägg som detta gäller, och NEJ, det är varken ärekränkning eller förtal, har jag fått som svar. Och jag har bara sållat bort EN persons kommentarer, så det så. De flesta av er är alldeles för fega för att ens våga kommentera detta. Det är ju så bekvämt att gömma sig bakom fasaden att "inte mata trollen".

Det största och konstigaste av allt är att det dessutom är DOM som sökt upp MIG, jag har inte skrivit något dumt till någon av dom i deras kommentarer. Så låt mig va.


Om det känns bättre för er att tro att detta beror på min barnlöshet så går det bra. Och föresten, ingen av mina släktingar läser min blogg.  Kanske borde andra tänka på att det är blogginnehavaren som får stå till svars för publicerade kommentarer dessutom. Det är också en anledning till att jag har kommentargranskningen igång, och det har jag haft länge. Men fine, om ni använder vanliga ord som inte är otrevliga och nedlåtande så släpper jag igenom ALLA kommentarer till detta inlägget...Så passa på nu, sen har ni inte det att skylla på. Det är 2 st som kommenterat detta innan, ingen mer har ens försökt...


Mvh Aja

Kommentarer
Postat av: creme-idiot

Men, hur kan du välja att skriva om någon du inte ens känner, att de inte borde få ha barn? Du har väl inte den blekaste aning om hur denna någon sköter sitt/sina barn? Klart du inte använder namn, men du pekar ut några som alla i denna värld (beauty-nät-världen)känner till. Klart de känner sig påhoppade och utpekade. Har detta inte gått för långt nu tycker du? Börja titta inåt istället nu, du behöver nog ta hadn om dig själv och göra upp med dina känslor. Lycka till, önskar dig i ärlighetens namn ett bättre liv än det du har nu!

2009-05-25 @ 22:15:32
Postat av: creme-idiot

Du fortätter spärra våra kommentarer, trots att du i ditt inlägg skrivit att du ska släppa fram alla, i rättvisans namn... Sorgligt...

2009-05-25 @ 22:17:00
Postat av: ......

men för fasen, lägg av att bråka, klart hon har rätt att vara ledsen för vad som hänt henne i hennes liv, det kan alla andra skita i.

sen kanske du inte är bäst på att uttrycka dig tjejen, men det är inget som gör dig till en dålig människa. tänk innan du skriver och va den större människan. kram kram

2009-05-26 @ 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0