Mina favorit smycken




Tänkte ha en ny kategori...Eftersom jag älskar udda smycken så tänkte jag visa min samling med speciella smycken.

Jag börjar med att visa mina mest speciella halsband, nästa gång tar jag nog mina ringar...









Börjar med detta. Har köpt det på tradera, inuti sitter det en gammal gammal bild på en människa...Spännande.




Åh, min älskade solfjäder! Också från tradera, den går att fålla ihop :-)



Ännu ett tradera-fynd....Tycker att det är så vackert...



Sist men inte minst...Detta är en riktigt inglasad fjärilsvinge, har fått det från min kära svärmor, har nog varit hennes mors...Det är så speciellt att jag knappt vågar använda det...




Så, det var mina mest speciella och omtyckta halsband, del 1 hehehe :-)


Nä, nu får jag ta och sova. Godnatt, igen



/Aja




Kommentarer
Postat av: TYLO

Läckra! :D

2009-05-20 @ 02:06:22
URL: http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0