Men fatta!




Men fatta vad ni sysslar med nu! Se vad ni har ställt till med! Åtminstone varit en del av det!




LÄS HÄR



Ni gör inte annat än att klaga på andras åsikter och ni ska anmäla hit och anmäla dit. Det är fan i mig NI som skulle ta och anmälas för nätmobbning!



Jag vet i alla fall tre st förutom jag själv som säkert skulle vara intresserade av det.


Vilken jävla sticka-huvudet-i-sanden attityd va....Ha....Ignorera så försvinner problemet. Saken är att fel personer styr forumet, nån  kompetens får man väl ha...

Kommentarer
Postat av: Jean

Hej Aja och tack för att även du inser att ett helt forum/nätverk bör utgå med gott exempel och att alla måste få ha en åsikt, så länge det inte blir grupprelaterat tryck som det tyvärr är på Pret-ty.



Och Nej, man ska fan inte tiga ihjäl saker. Detta skulle behövas tas upp i Ekdahl eller liknande. Jag skrev att jag tagit min del av bördan men att även andra (moderatorena på Pret-ty, kansk borde rannsaka sitt agerande att leka Gud Allsmäktig).



Nu har du min mailadress by the way!

ha det fint!!

MVH

Jean

2009-05-22 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0