Kommentarer

Jag vet inte vad som är fel men kommentarerna syns inte så jag publicerar de här istället.

 
Creme idiot: Men, hur kan du välja att skriva om någon du inte ens känner, att de inte borde få ha barn? Du har väl inte den blekaste aning om hur denna någon sköter sitt/sina barn? Klart du inte använder namn, men du pekar ut några som alla i denna värld (beauty-nät-världen)känner till. Klart de känner sig påhoppade och utpekade. Har detta inte gått för långt nu tycker du? Börja titta inåt istället nu, du behöver nog ta hadn om dig själv och göra upp med dina känslor. Lycka till, önskar dig i ärlighetens namn ett bättre liv än det du har nu!




Creme idiot: Du fortätter spärra våra kommentarer, trots att du i ditt inlägg skrivit att du ska släppa fram alla, i rättvisans namn... Sorgligt...



För det första, hur kan du skriva en kommentar och sedan en till 2 min senare och säga att jag inte släpper igenom den? Jag har faktiskt ett liv, jag sitter inte vid datorn 24 timmar om dygnet som vissa av er.


Men vad vet jag? Jag är ju en "sociopat"...Det om något är ju förtal...Eller hur? (ja, jag har läst det, jag får mail hela tiden)


Varför fortsätter ni läsa min blogg egentligen? Det är ju snarare NI som är "kåta" på vad jag skriver...Och hur kan NI välja sida när ni inte vet hela historien? Ni följer bara instinktivt massan...





För att tala om något helt annat, så har vi varit på stranden och plockat sandslipade skärvor...Har börjat samla på sådana. Vet inte riktigt vad jag ska ha dom till, men kommer jag väl på...


Eller inte eftersom jag är en sociopat....Kanske borde JAG anmäla det istället???


Hur kan någon skriva det över huvud taget???? Jag är allt annat än en sociopat! Fy fan! Vem är det som är elak mot vem egentligen?! Ni kanske borde tänka efter lite själv?

JAG sitter och skriver på MIN blogg. Om MITT liv och MINA upplevelser, jag skriver inga namn, inte ens på forumet (har tagit bort det) och ÄNDÅ så läser folk vad JAG skriver och stör sig på det..


Det är flera månader sedan jag blev kickad från forumet och det är inte alls för att prata "skit" om det som jag tog upp det. Jag togh upp det igen eftersom det finns väldigt många människor som lider av NÄTMOBBNING och hur gärna ni än intalar er att det är JAG som är dum, elak och psykiskt störd så är det så JAG upplevde det. Fatta det!


Läs inte min blogg i sådsana fall om ni inte gillar det. För helvete...Och här berättar jag om min barnlöshet i bloggen och på forumet och så har ni mage att ta upp det mot mig?! Man kan undra vem det är som är störd egentligen?



Du, ja du vet vem  du är, kan du inte bara låta bli att läsa min blogg? Det känns som om du följer min blogg och bara väntar på att hitta något "fel". Om nu alla tror att jag är ute efter publicitet så sluta läsa då!!!


Hur känns det för er att ni får mig att må piss för att jag inte ens kan skriva om mina känslor här?

Eller, det är bara de stora bloggarna som får skriva vad de känner eller?














Kommentarer
Postat av: Clivia

Men ge oss "hela" historien då, ge mig ett exempel på nätmobbning som förekommit på Pret-ty. För hur jag än vrider och vänder på det kan jag faktiskt inte se det.



Hätska diskussioner och meningsskiljaktigheter är en sak, mobbning något helt annat.

2009-05-26 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0