Hush little baby don´t you cry...




Jag undrar en sak, hur är det möjligt att ha ett forum som baby? Att "äga" ett forum men inte tåla kritik mot det, utan all kritik är något man vänder andra kinden till?

Det är ju som ett illa skött barnhem om man ska jämföra det ju.

Ingen som märkt hur det är? Ingen, INGEN, vågar säga ett knyst nästan när det uppstår problem...


Om vi tar tex mig då, var är alla som tycker att jag gjorde så fel när jag skapade den där tråden? Jag vet ju att folk läser min blogg, ser jag ju både på räknare plus att jag kan se alla ip nummer...


Det finns de som säger sig stå för sina åsikter, men någon sådan finns det definitivt inte kvar "där". Ledsen men så är det. Synd att det inte finns någon som kan stå för vad de tycker...Det är riktigt lågt, och alla som inte säger ifrån sällar sig till skaran av de som förtrycker enligt mig...Det är väl ändå ingen konst att stå på samma sida som de, men däremot är det en konst att kunna ta ett kliv ifrån och säga att nu räcker det.

Det är konstigt, men mitt liv har faktiskt blivit mycket rikare sedan jag lämnade forumet, och många tror att jag provocerar genom att skriva om det, och delvis gör jag det, för någon måste sätta ner en fot. Dessutom så är det bara så enkelt som att detta är min blogg, och jag får lov att skriva som jag gör...Eftersom det inte bryter mot några lagar.


För, det enda jag skriver är sanningen. Så enkelt är det och att människor blir så upprörda av det jag skriver är bara ett bevis på att det är sant.

Jag säger bara, stå upp för dig själv...


Jag säger som Sara löfgren sjunger: För jag är starkare än du... det har jag lärt mig nu...:-)

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Jag håller med...Men ingen kommer våga säga något! Det är som en sekt som du skrev en gång...

2009-05-22 @ 22:18:49
Postat av: Maria

Det är trist att du känner att du blev väldigt illa behandlad på Pret-ty. Jag tänker överhuvudtaget inte börja en "vem som gjorde vad"-diskussion, utan vill mest säga att dina upplevelser inte alls stämmer med mina, utan jag upplever Pret-ty som ett forum med humor, högt i tak och väldigt lite skitsnack.



Hoppas att du har en jättefin vårdag!

2009-05-23 @ 18:53:27
Postat av: aja (Beautyblogger)

Maria: Tack. Det är ju bra att du känner så. Så kände jag med i början...

2009-05-23 @ 20:16:13
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är en av dem som kanske inte sagt något men det beror på att jag inte har en aning om all denna turbulens kring det som hände på Pret-ty. Jag har varit medlem drygt ett år och jag tror att dessa diskussioner gick mig förbi, till en viss del, märkte av något dock i efterhand tror jag. Tycker det är otroligt tråkigt & trist att höra, kanske inget som går att lösa men hoppas att dt inte fortskrider.

2009-05-24 @ 10:57:40
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0