Ha-ha-ha






Gud vad road jag är just nu....Vissa människor har tydligen ett vääääldigt stort behov av att trycka ner andra människor. Undrar hur länge de klarat sig utan allas hejar-rop...Tycker snarare att det är lite obehagligt att veta att det finns så instabila människor där ute, och att vissa av dom har ban till och med....Det är då det kryper i kroppen på mig...Att de inte klarar av att läsa vad andra skriver i SINA BLOGGAR, utan att flippa ut...Men förstås, nu har dom ingen makt att utöva så nu svider det antagligen...


Uppenbarligen så får vem som helst skaffa barn



Men tusse då, blir folk så upprörda av det jag skriver? Kanske borde påminna de som läser att jag skriver för min egen skull, hade jag inte gjort det så hade jag inte bloggat för sååå många läsare har jag inte. :-)


Men schhhh! Prata inte så högt, dom blir upprörda! Ursäkta mig för att jag har ett eget liv


Föresten, jag är inte missbelåten med mitt liv, dom som nu tror det. Däremot är jag inte så nöjd med min livssituation just nu, men du, det rör mig ändå inte i ryggen det du skriver...Jag har lämnat det  forumet  bakom mig, men, jag ska på något sätt bekämpa nätmobbningen...Det är lite som förr i tiden ju, en viktig får med sig flera...


Jag hoppas att alla har klart för sig att det är jag som rör om i grytan, för jag har nämligen aldrig velat vara anonym...

Kommentarer
Postat av: Helena/LGB

Hur kan du sitta och insinuera att vi inte skulle vara lämpliga föräldrar? Du hade ju lagt pret-ty bakom dig, lämna oss i fred då.

2009-05-24 @ 10:20:35
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: aja (Beautyblogger)

Helena:Ni behöver faktiskt inte läsa min blogg.:-) Jag behöver inte varken förklara mig eller liknande för varken dig eller någon annan. Men, här på min blogg, får jag skriva vad jag vill, och jag skriver mina känslor jag har för tillfället. Pret-ty har jag lämnat bakom mig, men definitivt inte hela grejen med nätmobbning.



Verkar som om du har en trubbel i ditt liv eftersom du fortfarande hänger upp dig på vad jag tycker i min egen blogg...:)



Mvh Aja

2009-05-24 @ 14:52:42
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej, Aja, man får faktiskt inte skriva vad som helst, inte ens på sin egen blogg. Det finns det lagar mot.

2009-05-24 @ 19:24:26
Postat av: aja (Beautyblogger)

Maria: Nej men det är ju rätt underförstått eller hur?

2009-05-24 @ 19:32:20
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: aja (Beautyblogger)

Det finns dessutom en lag som ger en rätt till yttrandefrihet.

2009-05-24 @ 19:33:49
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0