En sådan dag





....i dag är det bara en sådan dag....En sådan när det är så skönt att vi inte har barn ännu....De dagarna är alltid extra trevliga för helt plötsligt blir allt extra trevligt...Vissa dagar saknar jag barn en del, men de dagarna jag inte gör det blir det lite lyxigt ju...Man kan sova länge och hitta på vad man vill, och man känner att man hinner ta vara på tiden lite extra bra....

Det finns ju dessutom lånebarn ju :-) Så kan man lämna tillbaka dom när dom skriker och skiter och är allmänt jobbiga hehe...


Får väl låna fisen snart igen...Vi saknar henne...har ju rätt bra relation med henne och så vill vi ha det, är viktigt ju. Det är ju grundstenar dom har med sig resten av livet, och jag vill att hon ska ha samma trevliga minnen som jag har från min faster...Sen så är hon ju faktiskt den smartaste lilla fisen som finns :-) Hon pratar grymt bra och kan uttala många svåra ord...

Knäppte några helt fantastiska bilder på henne och Tobbe sist vi hade henne...Hon är bara så söt....Sötast och smartast (haha skulle ju nästan kunna tro att hon var min som jag skryter :-)


Näpp nu ska jag sova...är föresten snart nere på tio kilo som jag gått ner dessa 4 veckorna...Nu är det bara gram kvar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0