Ungen




Vi hade jättemysigt i lördags när vi passade Edda, det gick så bra. Hon gillar nog farbror Tobbe (mer toppe kanske:-) och faster Anjala...Hehe...Hon är så duktigt på att prata fast hon inte fyllt 2år ännu, Inte många barn kan uttala mitt namn så bra...:-)

Snacka om att man uppskattar att man INTE har barn nu, efter att hon åkt hem. Man kan liksom bara bry sig om sig själv igen. Dock blir det ju annorlunda med ens egna barn, för nu har jag ju följt efter henne överallt för att vi inte har barnsäkrat vår lägenhet, och det är ju jobbigt.


Snart fyller hon ju 2 så jag försöker tänka ut en bra present....Den ska vara bättre än alla andras ;-)



Vi har ju umgåtts med min bror och hans sambo mycket sedan de fick henne, och vi vill ha en stark relation med Edda, för det ger så mycket bra minnen som hon kan bära med sig resten av livet. Jag minns själv båda mina fastrar med glädje. Lotte hade alltid med en 5 krona till mig, och en gång fick jag ett helt påskris fyllt med 5 kronor. Min andra faster Tina, ägnade mycket tid i vår källare åt hantverk och så, och hon lämnade alltid en rolig lapp till mig att läsa när jag kom från skolan...



Det är sånt jag vill ge Edda, och det ser ju bra ut än så länge. Det betyder också mycket för ett barnlöst par att få ha en sådan relation med ett barn.




Kram Aja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0