Sommarhuset!




Dessa bilderna är från sommarhuset sommaren 08. Ligger utanför Norrköping. Alldeles underbart ställe, särskilt för barnen.


Okej, stuga kanske är en underdrift, men jag brukar kalla den det. (Min sambo vill inte vara med på bild, inte heller min pappas företagsbil ;-) )


Körsbär, sura som f-n


Höger om huset


Bakom huset


Utedassen snett framför huset


Taget från bryggan, högra sidan.



Badplatsen


Bryggan, taget från högra sidan av huset


Vi är bra på att hitta larver :-) Denne heter couscous eller något sånt. Det latinska namnet då ju. Jag vet vi är "larviga"...Haha, den var dålig! ;-)


Hon är riktigt fotogenisk, den där systern :-)





Det var alles, orkar inte lägga upp fler bilder. I helgen blir det övernattning av snart tvååriga Edda, min brors dotter.




//Aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0