Mina regler






Jag tänker sätta upp några regler som gäller för min blogg!



1. Anonyma kommentarer publiceras ej

2. Kommentarer som jag inte ansens stämmer överens med verkligheten, kommer ej heller att publiceras

3. Kommentarer där någon ger kritik till åsikter kommer ej heller att publiceras, kan man inte acceptera att andra är av  olika åsikter, behöver man inte läsa min blogg.


Enkla regler, som gäller här på min blogg. Gilla läget eller inte, det är valfritt. Alla som vill får lov att kommentera SIN åsikt, däremot plocka dom bort om där bara står "du har fel" tex. Meningar som inleds med "jag tycker" välkomnas och kommer oftast besvaras. Jag har ingen stor, populär blogg, men jag kan fan i mig bestämma vad som ska publiceras här eller ej. Om man själv inte kan ta kritik bör man inte säga åt andra att de inte kan ta kritik. Man är knappast dålig på att ta kritik bara för att man är ärlig. Dessutom kan jag inte se att jag fått kritik? Jag fick respons på ett inlägg på ett forum...Då ska man nog vara psykolog för kunna se om det utgör en som ej kan ta kritik.



Förövrigt så ÄR jag dålig på att ta kritik...Men, detta gäller ej heller att jag fått kritik, snarare någon annan.(?) Som inte tog det så bra.


Helt plötsligt tycker man att det är ok att inte föra alla heta diskussioner bakom lås och bom? Konstigt... ;-)

Kommer nog inte återvända till forumet, skulle kännas något falskt.


//Aja

Kommentarer
Postat av: En medlem

Jag tycker att du gör rät, alla får bestämma vad de vill publisera i sin blogg...Vad gäller diskusionen sa vet jag att många tycker som du men vagar inte säga...

2009-03-09 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0