Födelsedagar!




Imorgon blir det födelsedagsfika hos släkten, förhoppningsvis med hembakade kakor!! Det ser vi fram emot :-) Annars är allt bra, våren är på g seriöst här nu, känns det som, och 3 spännande möten väntar i framtiden. Nu börjar det hända roliga saker! Förmodligen en liten minisemester när sambon är sjukskriven också...


Snart så fyller ju jag år också, och jag kan inte bestämma mig för om jag ska önska mig singstar eller guitar hero...En ny digitalkamera ligger högst på listan, förhoppningsvis av pappa ;-)


Och en jätterolig sak! Vi ska passa min brorsdotter, Edda, den lilla rödtocken hehe....Det blir första gången hon kommer sova över, det kommer säkert att gå strålande, hon är ju så förtjust i oss båda. Tobbe passar när det handlar om att skoja och jag passar när man blir ledsen, bra komplettering haha! Hon är för söt...Har exakt samma hårfärg som min sambo, som har rött-rött-rött....Det konstiga är att ingen av henne föräldrar är så rödhåriga, men, det är inte min sambos föräldrar heller i och för sig...Det ligger väl längre tillbaka antar jag...

Nu ska jag lägga mig.


Godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0