Nätmobbning



Ja, jag tänker skriva om det, IGEN. Vill ni inte läsa om det så sluta läsa nu då.

Jag frågade en tredje part, utan att säga något om vem som gjort vad osv. Jag bara beskrev händelsen och frågade, vad hon tyckte.

Hon svarade att det är nätmobbning. Och det är ju alltid så att många hakar på den som har högre "rang", men sedan de som är tysta, har faktiskt en annan åsikt eller ingen åsikt alls.


Ang det här med att jag skulle vara socipat och psykisk störd mm, sa hon att det är sådana ord som alla använder för att trycka ner, men de vet inte egentligen vad det betyder. Hade ni vetat det så hade ni inte skrivit det, för det är saker som ingen kan anklaga någon för, särskilt som de inte träffats.


Så, moget.

Jag har lämnat själva forumet bakom mig, men sorry, inte mitt liv. Och jag kommer fortsätta skriva om mitt liv.

Tänk efter; Vilket är egentligen förtryck och mobbning? Att jag tycker något och får ALLA emot mig, eller att jag skriver min åsikt. Vilket är mest fel av de två alternativen? Rätt lätt val tycker jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0