Fyndat hos ellos!




Det är rea hos ellos, och eftersom jag har konto hos dom så fyndade jag såklart en del!


Detta köpte jag:









Allt detta ovan kom igår, och kostade 825kr ca! Dessutom så kostar det bara 20kr extra att få det på express.


Allt detta är på väg till mig i en ny beställning:








Och tillslut dessa, som jag bara älskar!!!



Är dom inte fräcka? Citygummistövlar med dragkedja :-)

Allt det gick på 1189kr!

Tur att man kan handla kläder på konto för annars hade jag nog gått naken :o)

Ellos sortiment brukar för övrigt vara i god kvalité, ha bra storlekar, och det går supersmidigt att byta/skicka tillbaka!


                                       

       //Aja




(OBS!! Alla bilder lånade från Ellos)



Kommentarer
Postat av: Pixelpig

Vilka läckra gummistövlar! Helt säkert ett fynd och dessutom ett jättebra märke. Grattis!

2009-01-24 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0