Egentid...



....Är precis vad vi haft denna helgen....En rätt mysig helg har det varit faktiskt och jag har en del saker att se fram emot....Vi har alltid firat alla hjärtans dag, men inte i år. Jag är trött på krystade "måste-köpa-något"...

Det räckte långt med kramar och gos med min sambo<3 och grannens hund som vi lånat :-)

Fredag och lördagen var dessutom grymt soliga och det var mycket skönt!

Idag har vi bara slappat och varit ute och promenerat...Dessutom så låg jag och drog mig riktigt länge i morse, och det var skönt...Ibland vill man bara göra "inget" liksom. Bara vara.

Nu börjar det dessutom sticka upp diverse vårblommor i mina små rabatter och snart kan man vara ute och påta, kanske sätter vi upp ett staket i år också, får se. I vilket fall som helst så är det väldigt avkopplande att vara ute och rota i rabatterna, eller läsa en bok eller vad man nu vill.

Faktiskt så blir jag mer och mer fäst vid denna lägenheten för varje år som går, jag trivs riktigt bra här! Det är ju alltid kul...Trodde inte jag skulle trivas alls i skurup i och med att jag är en stabo egentligen, men i skurup känner jag mig hemma....

Nu ska jag krypa upp i soffan och se criminal minds, sedan hoppa ner i sängen och krama på min lilla nusse haha :-D



Godnatt



Kommentarer
Postat av: Jenny

du glömde skriva att jag terroriserade =)

2009-02-23 @ 21:38:08
Postat av: aja (Beautyblogger)

Jenny: Ja men det gör du ju såååå ofta så det glömde jag bort.....Moahahahaha! :-)

2009-02-23 @ 21:54:26
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0