Beautyblogg....




För tillfället bloggar jag inte så mycket om skönhet, då jag känner att det är roligare att bara "blogga". Så för en tid framåt så kommer här bloggas mindre om skönhet...Men det ska väl skifta igen, det är ju menat som en beautyblogg från början.


Här kommer lite bilder!



Misa Let´s go green, nerbitna nagelband men ja ja...Riktigt vårgrönt i alla fall!

Pumba

Pumba&Strumpan-lite misstänksam är man allt i början (Strumpan)

Sen blev man väääldigt kelen, fast man ligger bredvid hunden som man AVSKYR.

Kolla Strumpans min...

Ahhh....Snällare hund får man leta efter!



Ähhh what the heck! Bjuder på en bild på mig och strumpan också. Min kära vän Lotta har knäppt detta kortet.



Godnatt!


//Aja

Kommentarer
Postat av: Badbomben

<3!

2009-02-26 @ 06:11:03
Postat av: Peter

flashigt nagellack!

2009-03-01 @ 15:56:18
Postat av: RM

Aaw, så söta. :--D

Härligt lack. ;)

2009-03-03 @ 09:18:18
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: dix

Fina djur.

2009-05-20 @ 01:29:44
URL: http://www.beautyblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0