Tacksamhet...




Nu under julen så handlar det mesta om att få saker, och många bara pratar om saker som är tråkiga..."Jag kan inte köpa det" ,"jag kan inte resa dit", "jag fick inte det", "jag ska jobba", "Jag får fira ensam" och bla bla bla...

Istället kan man skriva vad man är tackasm för...


Jag är tacksam för mycket!

¤ Bebisen i magen
¤ Min inkomst
¤ Vår nya lägenhet, hur mycket som än behöver göras där
¤ Min sambo
¤ Mina vänner, få men bra
¤ Mina fina katter som ger så otroligt mycket närhet
¤ Vi har bil
¤ Vi har mat
¤ Vi har kläder på kroppen
¤ Mina föräldrar
¤ För att jag bor i Sverige
¤ För att hela familjen finns runt knuten


...Och många många fler saker...


Tänk så mycket roligare allt blir om man tänk så istället för allt man är missnöjd med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0