Vårgröna knoppar...




Jag bara väntar på att det ska bli sådär gräsigt vårgrönt ute! Det är så mysigt! Man känner sig varm både på insidan och utsidan :-)  Svaneholm är en favorit nu under våren...Ska passa lilla Edda igen den 25-26, kanske ta en sväng i svaneholm då? Allt går mot ljusare tider nu i alla fall och allt blir bara bättre och bättre. Det händer så mycket spännande nu...Även om det lunkar på i lugn takt...Jag vill gärna ha det så just nu. Nu är ju min sambo sjukskriven efter operation av bråck, så man kan passa på och mysa lite extra ju...


Smink behövs inte just nu, det lyser ändå om mig :-)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Lyser? Hmmm...

2009-04-03 @ 18:38:49
URL: http://dujagochentill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0