Utmaning hos Lipglossbitch!

Jag antar Lipglossbitchs utmaning !!!

Vilken beautyprodukt (ja, bara en!) representerar dig, ditt liv eller din beautyrutin bäst just nu, och varför?


Så lyder utmaningen och här kommer mitt svar som jag kom fram till efter en stunds tänkande eftersom jag är sååå ombytlig.


Eftersom jag bara går hemma och är arbetslös, så blir det inte så mycket sminkning på vardagarna, förutom om man ska till konsum eller ica, och då passar sig kanske inte rena festmejken hehe ;-)

Så nu i tider när jag saknar tillfällen och inspiration, så lägger jag bara på ett lager av Covergirls Lashblast!

Jag köpte denna på tradera efter att lipglossbitch skrivit om den på sin blogg (Jag har en tendens att vilja köpa ALLT andra bloggar om ;-).

Och den ÄR bra! Efter att man lärt sig tackla den stora, feta borsten.

Den blir bra utan franstång och jag önskar att jag hade den vattenfasta varianten med.

Så det är den produkten som representerar mig och mitt liv just nu :-)



(Bild lånad från covergirl)



Haj och god baj

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Jag hoppas att jag har den i min ägo om en vecka ca. Det blir den vattenfasta i så fall:)

2008-09-14 @ 11:58:09
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: CrazyNails

Har en vän som är i Usa just nu, men det är inte säkert hon hittar nån där hon är. Lidl finns inte här i närheten men jag kan ta mig till en som inte är super långt bort...men det beror på om jag orkar:)

2008-09-14 @ 19:22:39
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0