Nya produkter





Nu har jag inte visat några nya produkter på hur länge som helst, så här kommer en hel hög med nya saker...


Först kan vi ta de nya produkterna som hör till kropp-kategorin!



Här har vi mina nyköpta kropps-produkter.
Det är Exuviance Essential Multi-Hydrating Hand&Body Lotion, köpt på tradera.
Sen har vi Natusans softlotion spray, doftar milt och gott, köpt på Citygross.
Sist men inte minst; Hemp Hand protector från The Body Shop! Det är den enda produkter nästan, som jag använt slut på någonsin! Här under kan ni se min sorgligt sönderklämda föredetta tub......R.I.P my friend...R.I.P.....




Sedan tycker jag vi tar kategorin "Nagelvårdande".

Ja, jag har snöat in mig på Sally Hansen produkter.



Ja, ni ser ju vad dom heter så ingen beskrivning behövs...Köpta på Kicks och Åhlens.



Denna var jag tvungen att prova efter att några nämt den i en tråd på pret-ty.

Krämen alltså, inte katten ;-P


Nästa katt-e-gori, haha, blir ansiktsprodukter.



Toner och creme från märket Palmers, med krämen kom även en ansiktstvål. De ska ha en utjämnande effekt på färgen i ansiktet. Kommer från lokal butik i Malmö som heter Indopak.

Och en Rimmel foundation, köpt på Engelbrekts boden i Malmö, dom hade rea, tre Rimmel produkter för 30 kronor, de resterande två sakerna kommer i nästa kategori.


Här är sista kategorin då, nya nagellack!!! WoHo!! :-)


Sally Hansen Sugar Bare, Rimmel Sunny side, Rimmel Movie star

Milani Metallic mango, Depend nr 146, NYC i118A

Närmare titt på dependlacket

Peggy Sage Tulip glitter, Peggy sage Lilas Pailletè

China Glaze OMG, China Glaze Platinum gold

OPI i´m fondue of you, OPI Green-wich village

Color Club Object of envy, Color Club Explosive, Viva la diva nr 108 & 66

Orly Dance ´til dawn, Zoya trixie, Adoreè colorado clay, Creative Breathless

Budgetlack, den enda namnsatta är Rimmel, Millennium

Sephora, ej namnsatt

2true nr 20






Så, det var allt.






Kommentarer
Postat av: Beauty Roxx

Oj vad mycket fina grejer!

2008-10-29 @ 14:25:10
URL: http://www.beautyroxx.se/br.html
Postat av: RM

Finfina lack. Är du intresserad av byte så har jag en hel del lack. Bara att maila. :D

2008-10-29 @ 17:41:12
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Emelie

Age correct no chip är superbra tycker jag. Fast bara i kombination med ett snabbtorkande överlack. Min manikyr sitter alltid längre då.

2008-10-29 @ 17:41:27
URL: http://www.pssion.se
Postat av: Sanna

Oh, vad fina! Peggy Sage Tulip glitter ser ju helt fantastiskt ut!

2008-11-21 @ 22:32:22
URL: http://makeupmylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0