Hyfsat nytt....






För mig i alla fall, är denna hudvårdserien, Eilas. 



(Efter som sublim efterlyste ICKE nagellacks inlägg, det sved i nagellacks-själen kan ni tro =)



Eilas är ett märke med naturliga ingredienser och på deras hemsida skriver dom så här:



"Eilas produkter är ett alternativ för dig som inte längre tror på kosmetikaindustrins löften om mirakelkrämer.

En sund och frisk hud är naturligt vacker i alla åldrar

Sköt om din hud med vegetabiliska oljor och andra naturliga verksamma ämnen. Tänk också på hur du lever.  Huden mår bra om du mår bra. Dålig sömn, dåliga fetter, socker, mycket kaffe, alkohol, solbränna och rökning avspeglar sig i huden.

Enkelt, uppenbart och billigt - även om man ibland vill tro mer på dyra underverk än på det enkla... "


Jag har provat deras Rengöringsmjölk med ros, deras Vitaminkräm, som är en ansiktskräm för normal hud samt deras Vitaminkur, i form av olja. Finns för olika hudtyper.

Så vad tyckte jag då?

Jo, det är väldigt bra produkter för en billig peng, men rengöringsmjölken gillade jag inte alls, känns inte som om jag blev ren för fem öre av den.

Men oljan och krämen ihop fungerar fin fint och min hy är mjuk och len på morgonen.

Rengöringsmjölken kostade 54 kronor för 100ml, vitaminkrämen 64 kronor för 60ml och sist men inte minst vitaminkuren, 100 kronor för 30ml i en söt apotekar-aktig glas flaska.









Jag köpte mina Eilas produkter här, och jag rekommenderar verkligen denna webshopen, snabb leverans och bra kundservice, och just nu en del rabatt på saker som alla beauty-galna tjejer behöver :-)


Mycket trevliga produkter. Inte testade på djur heller.




(Badbomben, jag lovar, jag ska smyga in fler katter i smink-bilderna ;-D)





Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sublim

Hahahaha! Det funkar alltså att gnälla och tjura för att slippa alla dessa lack!;) Tack för att du tänker på en stackars allergiker iaf.:)

Elias har jag aldrig hört talas om, men naturliga produkter kan ju vara intressanta och de bruna burkarna känns söta. Skriv gärna lite mer om oljan och krämen!:)

2008-10-22 @ 19:52:34
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: BeautyRoxx

Härligt med budgetprosukter som fungerar! (förutom mjölken då)

2008-10-23 @ 21:55:31
URL: http://www.beautyroxx.se/br.html
Postat av: CrazyNails

Från en annan naglacks galning: Jag förstår att det sved hårt;)



Jag skall spana in olja...fast jag gör ju egen men tycker det alltid är spännande att se vad andra har i sina.

JA mer kissar!!!

2008-10-25 @ 20:05:20
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Tina

svar: Men nu måste jag protestera! På svenska stavas det faktiskt schampo och på engelska shampoo. :0)

2008-10-26 @ 11:55:25
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Tina

svar: Tack, det var ju just det jag undrade!:0) Men lite tråkigt är det med all "försvenskning" av engelska ord när det redan finns en "rätt" stavning. :0/

2008-10-26 @ 18:34:10
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: RM

Fina grejer. :)

2008-10-27 @ 11:35:45
URL: http://recenseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0