Loreàl 335







Är numera lycklig ägare till Loreàl jet set nagellack nr 335 :-)


En underbar grön färg som inte tillverkas längre. Har länge letat efter det perfekta gröna lacket och nu tror jag att jag hittat det. Bilder kommer senare.

Annars så har jag fått ett paket från satine, innehållandes Tadè massage&badolja med jasmindoft, Treats nailbutter, ett Barry m lack (såklart ett lack också ju :-) och på köpet fick jag en förpackning med 8 gästtvålar från Tadè :-)


Nu ska jag hoppa in i lilla duschen, för övrigt så snöar det för fullt ute.


Kram




Kommentarer
Postat av: Sanna

OMFG jag dör! Nu blir jag avis hehe!

2008-11-21 @ 22:30:35
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Ser att du i ett tidigare inlägg refererar till en butik i Malmö som heter Indopak - var ligger den? Jag bor också i malmö och blir nyfiken...

2008-11-21 @ 23:07:15
Postat av: aja beautyblogger

Sanna: Hehe, jag vet....Den är jättefin! :-)



Creme-idiot: Den ligger på dalaplan, på ystadvägen, samma sida som öb :-)

2008-11-22 @ 16:21:22
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0