God jul på mig!




Dessa gunkisarna skulle jag gärna vilja ha inslagna i små paket, liggandes under granen att klämma och tafsa på...Okej...det understa behöver ju inte vara inslaget ;-)

Allt kommer från
eleven.





Som sagt, denna behövs ju inte packas in :-)




Så, detta skulle jag gärna vilja ha, den sista kan ju ligga i julstrumpan...


Här kommer allt
Aquolina Gift Bag Icing Sugar Green Tea 285 kronor
TommyGuns Sage & Basil Shampoo 95 kronor
TommyGuns Sage, Basil & Yogurtene Conditioner 100 kronor
The Art of Shaving Eau de Toilette Lemon
735 kronor
Aquolina Happy Jam 3 White Chocolate + Glitter Powder 275 kronor

Primal Elements Wish Candle God Jul 179 kronor
Primal Elements Bar Soap Heart Attack 99 kronor
Nisim NewHair Biofactors Kerte Styling Spray 218 kronor
Greenland Skin Kit Set Mango 195 kronor
Too Faced World Domination Tour All Access Backstage Beauty Collection 399 kronor





(Bilderna lånade från eleven.se, utom katt-bilden som jag tagit själv)







Kommentarer
Postat av: badis

VAR är den där katten så jag kan äta upp den NU?

2008-11-16 @ 19:17:28
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Katarina (bjooti)

Nej men jösses vilken sötnos. Jag dör nästan en smula!

2008-11-16 @ 21:56:51
URL: http://bjooti.net/
Postat av: aja beautyblogger

Badis:Men Badis, du ska inte äta den ju...Fast lagom storlek ju hehe :-)





Katarina: Ja han är så jäkla go...Kan inte fatta att det gick att ta en sån bra bild, hade tur, kattungar brukar INTE vara stilla :-)

2008-11-16 @ 22:00:14
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka gosiga saker, särskilt kisse-katten. Jag har redan en sån ljusaprikos sak, men hon är stor nu!

2008-11-18 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0