Shopping!

Igår var jag i Malmö och shoppade lite! Var bara tvungen, kände mig så sugen....

Detta blev det



image149
Handcremè trepack från H&M ( den ena gav jag bort) 40ml

image150
Isadora  POWER MASCARA-dramatically volumizing mascara från H&M, 29 (!) kr!

image151
Coconut mango lip balm från H&M

image152
Läppstift från mac, 3N, 170 kr

image153
Nagellack från H&M och depend, silver, vit, svart (vit blandad till grå) Nagelpolerare.
Dependen från Åhlens, det andra från H&M.

image154
Yvonne rydings alltiallo kräm, tänk 8-hour, fast inte så kladdigt och angenäm doft.
Nersatt till 49kr på lindex. 20ml

image155
Halsband med tillhörande clips, fick det av min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0