Shampot...

Nu har jag provat shampot, det var inte särskilt drygt men det luktade gott och mitt hår är mjuuukt...

Om jag ska betygsätta det så får det 4 av 5.

Ingen beautybag idag, sätter allt mitt hopp till imorgon=)

Nåja. behövde något, så jag köpte nya numret av hennes, man fick ett par örhängen till.

Sedan så fick jag ett silver halsband av min sambo, blev totalt överaskad! Trodde verkligen inte att jag skulle få något! =D

Ska lägga upp en bild senare på halsbandet.






      Trevlig alla            dag på er!

Kommentarer
Postat av: Gissa!

Då blev det inte godishjärtan i år =) glad alla hjärtans dag, love you! men jag älskar strumpan mer ;)

2008-02-14 @ 23:05:24
Postat av: Beauty blogger

Jo! det blev godis hjärtan OCKSÅ! ha ha!

2008-02-15 @ 01:40:43
Postat av: Sara

Hej trevlig blogg med mycket intressant läsning.

2008-02-15 @ 15:50:11
URL: http://soonsheins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0