Fler tradera prylar!

Här kommer nästa gäng prylar....Nu är det bara en sak som inte kommit!


 Matsaki Matsushima 6ml , China glaze 2 NITE , Bubble Yum , cerat med smak+doft av bubbelgum
image139

Min ena katt, som var med och fotade=)

(Tagit bort bilden)

Är hon inte söt?

Tog henne när hon var 2 dagar gammal, då ägarna skulle dränka sina kattungar.... Hade velat ta alla, men fick inte ta henne ens en gång...Det var på min praktik plats under andra året i gymnasiet.
Jag "stal" henne och kom inte tillbaka, dom märkte inte att det fattades en kattunge, fick jag höra av min klasskamrat som också hade praktik på samma ställe. En anställd fick släppa ut mig bakvägen för ägarna var på väg till stallet, så jag fick åka utan mina saker.

Men det var värt det, hon är världens finaste!

Ni kanske inte tycker att det platsar i en skönhetsblogg, men det gör det, för hon är en riktig "beauty" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0