Månads recension!






Sista söndagen i månden, det betyder recensions-dags för pret-ty nätverkarna.

Denna månaden är det ansiktsmasker på schemat, och jag ska berätta om en nyfunnen favorit.



Jag pratar om.....BelMask!







Så här beskriver BelCol den:

Den består av grön lera som innehåller melaleuca (kajeput), allantoin (från vallört), calendula (ringblomma) och takalophane (kaolin).

Grön lera dränerar toxiner från huden och låter den andas ordentligt.
Melaleuca-olja är en kraftfull bakteridödare.
Kaolin kontrollerar talgproduktionen och tar bort överflödig talg

Belmask är en av de bästa maskerna för att behandla alla typer av akne.
Den eliminerar befintlig akne och förhindrar att den kommer tillbaka.




Själv så tycker jag att den är helt underbar! Hyn blir så fin och klar och alla porer försvinner.

Jag har känslig hy och inte mycket finnar, och den fungerar för mig.



Sen så ska jag berätta om en mask till, en pimpad version av aspirin-masken.


Jag krossar 4 tabletter, blandar med lite flytande honung, en droppe mjölk, och blandar. Min hy blir bara så underbar efteråt, mycket finare än om jag tagit bara tabletter och vatten. Efteråt smörjer jag hyn med lite aloevera gel.



Det mina vänner, var min recension.




Bye







(Bild lånad från BelCol)


Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Den låter super den med, fast jag har min favorit.

2008-12-30 @ 09:04:37
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Men varför har man asprin i ansiktet? Nu får du allt ta och förklara för mig! ;)

2008-12-30 @ 14:16:08
URL: http://dujagochentill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0