Läkande hand salva

Okej en salva är det väl inte...Jag pratar om Hemp hand protector från the body shop!



Det är min favorit hand-smörja och den är snart slut!!! Det är den enda produkten jag har som någonsin tagit slut och som jag bara måste ha mer av!


Sant!

Här nedan kommer lite före och efter bilder som jag tagit på mina nagelband under 4 dagar, för att ni ska få se hur bra den läker, genom att jag bara smörjer in mig på kvällen innan jag somnar.


Dag 1

Lägg märke till såren


Dag 2

Inte smort än men låtit bli
att pilla

Dag 3

Smorde på kvällen, ser
bättre ut eller hur?

Dag 4

Ännu lite bättre efter ännu
en kvälls-smörjning.




Vad tycker ni? Ser det bättre ut?


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag älskar också hemp. Jag köper ny helst lite innan den gamla är slut.

2008-09-02 @ 12:27:20
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0