MirageCosmetics!!!

Jag vill bara passa på att hylla en för mig ny smink-shop!

 Jag pratar om MirageCosmetics!

Måste få skriva att dom har väldigt bra kundservice, rentav är dom en av de sajterna som har bäst kundservice!

De produkterna jag testat hittils är mycket bra och faktiskt väldigt prisvärda...

Särskilt deras handcreme från Robanda! Har bara använt den sedan igår, men den är redan min stora favorit bland alla hundratals handcremer jag har!!

Värt att titta på när du går in på deras hemsida, för det tycker jag att du ska, är Bodyographys foundation primers.

De finns i många olika framföranden och jag har hört mycket positivt om dom och kommer skriva en recension denna veckan eller nästa av min egen.

Gå in där redan idag och köp handcremen som faktiskt blivit mycket populär!

Just nu har dom gratis frakt när du handlar för över 400kr!

Kram för nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska geanst kika in där!=)

2008-04-08 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0