En utmaning!

Först av allt vill jag säga att jag varit lite blogg-lat, men det är faktiskt så att det har varit jättesvårt att använda bloggen den senaste tiden...Måste väl bero på blogg.se:s plattformsbyte eller?

I alla fall, här kommer inlägget jag försökt publicera i några dagar nu!

(som tur var så sparades all info fast det inte gick att publicera!)


pret-ty utmanade bloggaren El-Mika alla att skriva vad de skulle köpt hos H&Qhair om de fått en 500-lapp att leka med...

Jag kan ju aldrig hålla mig inom ramarna när det gäller shopping, så här kommer ALLT jag skulle vilja ha hos HQhair!




Okej...vi börjar med lite dofter...För sådana är jag tokig i just nu!=)


image194image193

image197image196
image195image198
image199image201
image203image202
image204image205
image206image207
image208image209

Okej vi börjar uppifrån.....


Först ut är det dofter från Nanette Lepore, Signature och Shanghai Butterfly edp £45-den rosa £30-den gröna



Sen så är det ett helt gäng av dofter från sage i smarta roll on flaskor med olja för  £24.95 st


Sedan har vi Guams Fango bianco Breast firming mud, för £32.95
vill ha den för burken va så fin


Sen är det ciate` love me oil-cranberry  för naglarna, för £7.75


Sedan ModelCo Glamour gloss platinum collection, 5 st lipgloss för £23


Efter det har vi en korres evening primrose eye cream för £22.50


Sedan har vi Paul&Joes make up remover för £11.50 Vem vill inte ha den med den förpackningen?!


Sist men inte minst, Benefits Benetint lip balm för £14.50





Puh...Det får räcka för nu...Men jag kommer uppdatera tills ALLT jag vill ha från HQhair finns med...Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0